Eriparivanhemmat
Syyskuu 09, 2010, 13:07:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Keskustelupalstalla on jäsenille oma osio, johon saa kirjoitus- ja lukuoikeudet liittymällä Eriparivanhemmat ry:n jäseneksi. Ohjeet liittymisestä tiedotuksia-osiossa.

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy Chat  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mestaritonttu! NUUKSIO 13.-14.9.  (Luettu 1566 kertaa)
Laurenzia
Mode
Poissa Poissa

realistinen idealisti 1180

« : Elokuu 13, 2008, 10:07:15 »

Eriparivanhemmat ry on valtakunnallinen netissä toimiva yksin- ja yhteishuoltajayhdistys (YYL ry:n jäsen). EPV on keskittynyt järjestämään yhäreiden perheille vertaistukitoimintaa netissä ja livenä erilaisten tapahtumien muodossa. 

Keväällä seikkailimme Päivikin satu -kirjan teemoissa, nyt seuraa itsenäinen jatko
(tarkoittaa sitä, että ei ole tarvinnut osallistua keväiselle retkelle).

Itkevä immyt kivessä on
velhojen vankina, onneton.
Kyyneleet helminä hiekkaan putoo,
haltijan hääviittaa immyt kutoo.
Velhot majassa kyyröttää,
miettivät, pohtivat harmaapäät
milloin jo joutunee impyen häät...

Tule kanssamme jatkamaan seikkailua Satumaan lumossa.
Seuraamme saamme keijut, tontut, merenneidot, peikot ja noidat.

Mestaritontun seikkailu 13.-14.9.2008

Paikka: Nuuksio, Espoo

Alkaa: lauantaina klo 13, kokoontuminen Siikaniemen parkkipaikalla,
jonne pääsee myös bussilla 28 (Espoo)
Loppuu: lauantai-iltana omaan tahtiin tai sunnuntaina n. klo 15

Majoitus omissa teltoissa Holma-Saarijärvellä.
Patikointimatka pari km.
Omat eväät mukaan.

Luvassa ulkoilua, ruokailua, hyvää seuraa, uusia ystäviä sekä seikkailua
Aili Somersalon Mestaritontun seikkailut -kirjan teemoissa.
Lukekaapa kirja yhdessä ennen reissua (kirja löytyy myös netistä).

Mestaritonttu kohotti päätään. Ja katso! Sumumuuri oli alkanut hajota. Usvaolennot liikkuivat hitaasti suolla, ne kulkivat kuin saatossa kummulle päin ja saattueen etunenässä leijaili suuri valkoinen pilvi. Mestaritonttu nousi seisomaan. Pilvi ja saattue kohosivat kumpua ylös, hitaasti ja varmasti ja saapuivat kiven juurelle. Silloin saattue hajaantui valkoisiksi olennoiksi, jotka leijailivat kiven ympärillä kuin piiritanssissa, mutta pilvi nousi ylös kivelle aivan Mestaritontun eteen. Samassa pilvi haihtui, ja kukapa istui siinä kivikaiteella Mestaritonttua vastapäätä, jollei juuri Yönsilmä, Satumaan kuninkaanpoika, valkoisen kotkan selässä. Ja Yönsilmä nauroi ja heilutti samettilakkiaan niin, että suuri töyhtö hipaisi Mestaritontun partaa.
“Tässä minä nyt olen!” Yönsilmä huudahti hypähtäen alas kotkan selästä ja juoksi Mestaritontun luo.
“Tässä minä olen, sinähän kutsuit minua vangittua kuninkaantytärtä pelastamaan...”

Hinnat (jäsenille)
aikuinen 3 euroa
lapsi 1 euroa
(Huom! muistathan ilmoittaa lapsesi ilmaiseksi lapsijäseneksi!)

Ei-jäsenille hinnat +5 euroa. Jäseneksi voi ilmoittautua meilitse epv(at)eriparivanhemmat.net kertomalla nimensä, postiosoitteensa (liiton lehden postitusta varten) ja sähköpostiosoitteensa. Paluumeilissä saa jäsennumeron.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen Laurenzialta privalla ja tässä ketjussa
Maksu 9.9. mennessä EPV:n tilille 134730-414163
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2008, 17:38:12 kirjoittanut Irina » tallennettu

"Laurenzia puhuu rivoja ja on samalla siveä" -Marilyni-

www.laurenzia.vuodatus.net
hyshys
Mode
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Elokuu 14, 2008, 10:56:18 »

Minä ja lapset olemme näillä näkymin tulossa.  Eli äitee + kaksi muksua.  Smiley

Jätän sen pienen varan, että jos keikkaa pukkaa, niin raha tilanne sanoo, että tee nainen työsi.   Undecided
tallennettu

Käypä on kyllin hyvää, täydellisyyden tavoittelu on menestymisen este.
-Timo Rope
sojo
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Elokuu 17, 2008, 11:04:29 »

Me tullaan - sillä varauksella, että lapsen kummitäti ei tule Helsingiin just tuona viikonloppuna (on tulossa syyskuussa, mutta ajankohta ei vielä varma)
tallennettu

Kun se nyt vaan on niin, että oli ihminen elossa tai ei, niin kaikki ihmiset on omanlaisiaan. ( 6 v.)
hyshys
Mode
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Syyskuu 02, 2008, 23:58:41 »

Tuota noin, tossa lukee, että 2 päivää ja telttailua. Sanokaa nyt luuseriksi tai mitä tahansa, mutta en nyt hirmuisen innostunut tuosta teltailu ajatuksesta ole. Ja siksi toisekseen meijän teltta jäi sinne Porkkalaan.  Tongue

Haettiin tänään lasten kanssa kirjakin kirjastosta, nyt pitäis ehtiä lukea.  Roll Eyes

Juu ja näillä näkymin Suomenlinnan seikkailu toveri on lähdössä mukaan ja yrittää muistinsa saada pelaamaan, niin että liittyisi epv:n jäseneksi.
tallennettu

-Timo Rope
Irina
vpj.
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : Syyskuu 03, 2008, 07:43:00 »

Kyl mä luulen, et meikäläisenkin telttailu on tältä vuodelta jo hoidettu, et lauantaiks olen lasten kans vaan lähdössä.
tallennettu

Leave me alone - I'm old, blue, rusty and locked
sojo
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : Syyskuu 03, 2008, 09:09:15 »

Mä unohdin aiemmassa viestissäni, että 5 v:lla on lauantaisin tanssitunti ja tuo 13.9 olis eka kerta, joten kai tämä Nuuksio sitten jää meiltä väliin. Voi harmin harmi. Tanssitunti on 12.30-13.30 ja jos me sieltä tullaan Nuuksioon julkisilla, niin voi apua.
tallennettu

Kun se nyt vaan on niin, että oli ihminen elossa tai ei, niin kaikki ihmiset on omanlaisiaan. ( 6 v.)
Laurenzia
Mode
Poissa Poissa

realistinen idealisti 1180

« Vastaus #6 : Syyskuu 03, 2008, 09:47:18 »

äh, voih.
tallennettu

"Laurenzia puhuu rivoja ja on samalla siveä" -Marilyni-

www.laurenzia.vuodatus.net
sojo
Poissa Poissa

« Vastaus #7 : Syyskuu 03, 2008, 09:56:53 »

Niinpä. Se on mun suuri haave, että päästäis joskus näille ihanille retkille mukaan, mutta käytännössä se on osoittautunu hankalaks. Haluun tässä nyt joka tapauksessa sanoa, että on ihan superupeeta, että järjestätte näitä.  Smiley
tallennettu

Irina
vpj.
Poissa Poissa

« Vastaus #8 : Syyskuu 15, 2008, 16:02:07 »

Olipa kerrassaan upea syksyinen päivä Nuuksiossa  Smiley. Kiitos seuralle  Smiley.
tallennettu

hyshys
Mode
Poissa Poissa

« Vastaus #9 : Syyskuu 15, 2008, 17:28:07 »

Juu oli hieno reissu. Ja jopa se vaihtoehtoinen paluu reitti oli näkemisen arvoinen, vaikka olo ei ollutkaan kovin kehuttava siinä vaiheessa. Saimme Tättärän kanssa molemmat kuumeen. Sad

Kiitoksia kuitenkin pelastajille, jotka hakivat eksyneen äidin auton luokse ja pääsin hakemaan loput porukastamme.  Smiley
tallennettu

-Timo Rope
Irina
vpj.
Poissa Poissa

« Vastaus #10 : Syyskuu 15, 2008, 17:41:43 »

Ja jopa se vaihtoehtoinen paluu reitti

Grin Ehkäpä tättärä ens reissulla uskoo, että kannattaa kävellä puol kilsaa pidempi matka, jotta pysyy mun opastuksessa  Wink.
tallennettu

hyshys
Mode
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : Syyskuu 15, 2008, 18:22:05 »

Ja jopa se vaihtoehtoinen paluu reitti

Grin Ehkäpä tättärä ens reissulla uskoo, että kannattaa kävellä puol kilsaa pidempi matka, jotta pysyy mun opastuksessa  Wink.

No Tättärä olis osannu autolle, äiti ei.  embarassed Ehkä äiti ensi kerralla kuuntelee lastaan.
tallennettu

-Timo Rope
Wira
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : Syyskuu 15, 2008, 19:46:33 »

Tota... Te sitten olitte siellä ja noin? Mä luulin, et reissu oli peruttu... No voi perse. Joo.. ei ihan sit kulkenut mulle asti tuo tapaamisen tiedot. Oliks ne täällä? Saitteko te sen partiomökin vuokrattua?
tallennettu
Irina
vpj.
Poissa Poissa

« Vastaus #13 : Syyskuu 15, 2008, 20:21:36 »

Ei saatu mökkiä vuokrattua (siitä tuossa toisessa ketjussa). Mentiin sit vaan käppäilemään Nuuksioon muutamaksi tunniksi alkuperäisen suunnitelman mukaisesti. Tosin Mestaritontusta ei puhuttu kuin pari lausetta... En huomannut täällä kertoa, et mennään toki muuten vaan  embarassed. Tosin joo... osasyy oli mulla ainakin se, että mä päätin varmuudella oman lähtöni vasta lauantaiaamuna.
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!