|
Laurenzia
|
 |
« : Kesäkuu 25, 2008, 23:54:58 » |
|
EPV järkkää EPV järkkää EPV järkkää EPV järkkää EPV järkkää EPV järkkää EPV järkkää EPV järkkää EPV järkkää 19.-20.7.2008Suuri tuhotulvaSeikkailu Muumien tapaan Kirkkonummen Porkkalanniemellä Ja niin he meloivat hiljalleen järven toiselle puolelle. Siellä kasvoi tiheässä sananjalkoja, ja niiden alle Muumimamma teki heille sammaleen pesän jossa nukkua. Muumipeikko makasi aivan hänen vieressään ja kuunteli, kuinka sammakot lauloivat järvellä. Yö oli täynnä kolkkoja ja kummallisia ääniä, ja kesti kauan ennen kuin hän vaipui uneen.Tove Jansson: Muumit ja suuri tuhotulva - lukekaa kirja ennen retkeä. Lähtö lauantaina klo 12 Porkkalanniemessä parkkipaikalla (kartan eteläisin parkkipaikka) tai oman aikataulun mukaan kärkeen kävellen ja treffit siellä Paluu sunnuntaina n klo 15 tai oman tahdin mukaan Hinta: jäsenille ilmainen, ei-jäseniltä 5/10 euroa hlö/perhe Majoitus omissa teltoissa omissa makuupusseissa. Omat eväät + keittimet yms, nuotiopaikat on Hintaan sisältyy: seikkailua pieniä tehtäviä kirjan teemojen mukaan upeita merellisiä maisemia mukavaa seuraa Ilmoittautukaa tähän ketjuun tai Laurenzialle (15.7. mennessä) Lisätietoja Laurenzialta Jäseneksi voi ilmoittautua meilitse epv(at)eriparivanhemmat.net kertomalla nimensä, postiosoitteensa (liiton lehden postitusta varten) ja sähköpostiosoitteensa. Paluumeilissä saa jäsennumeron.
Eriparivanhemmat ry on valtakunnallinen netissä toimiva yksin- ja yhteishuoltajayhdistys (YYL ry:n jäsen). EPV on keskittynyt järjestämään yhäreiden perheille vertaistukitoimintaa netissä ja livenä erilaisten tapahtumien muodossa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
martsa
|
 |
« Vastaus #1 : Kesäkuu 26, 2008, 00:01:44 » |
|
Jee! Mä käyn taas kutsumassa facebookilaiset. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hyshys
|
 |
« Vastaus #2 : Kesäkuu 26, 2008, 00:04:57 » |
|
Onnistuisikohan se, että meidän lapset tulisi vähän aikaisemmin paikalle ja äiti vähän myöhemmin? Mulla olisi aamupäivällä yksi varma keikka (kai) ja iltapäivällä toinen ehkä keikka. Eli pääsisin noin 16 aikaan viimeistään paikalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Käypä on kyllin hyvää, täydellisyyden tavoittelu on menestymisen este. -Timo Rope
|
|
|
|
Irina
|
 |
« Vastaus #3 : Kesäkuu 26, 2008, 00:09:21 » |
|
Onnistuisikohan se, että meidän lapset tulisi vähän aikaisemmin paikalle ja äiti vähän myöhemmin? Mulla olisi aamupäivällä yksi varma keikka (kai) ja iltapäivällä toinen ehkä keikka. Eli pääsisin noin 16 aikaan viimeistään paikalle. Jos vain jotenkin saadaan lapset paikalle, niin tottahan se kävisi  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Leave me alone - I'm old, blue, rusty and locked
|
|
|
|
hyshys
|
 |
« Vastaus #4 : Kesäkuu 26, 2008, 00:13:21 » |
|
Onnistuisikohan se, että meidän lapset tulisi vähän aikaisemmin paikalle ja äiti vähän myöhemmin? Mulla olisi aamupäivällä yksi varma keikka (kai) ja iltapäivällä toinen ehkä keikka. Eli pääsisin noin 16 aikaan viimeistään paikalle. Jos vain jotenkin saadaan lapset paikalle, niin tottahan se kävisi  . Jos mä kärrään ne aamu kahdeksalta sinne ja käsken odottamaan.  Enköhän minä jotain keksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Käypä on kyllin hyvää, täydellisyyden tavoittelu on menestymisen este. -Timo Rope
|
|
|
|
Himpula
|
 |
« Vastaus #5 : Kesäkuu 26, 2008, 02:25:49 » |
|
Onpa hienon näköistä! Nämä kirjallisuustapaamiset kuulostavat aina niin mielenkiintoisilta, mutta minä en kyllä ikinä mihinkään telttailemaan lähde... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hyshys
|
 |
« Vastaus #6 : Kesäkuu 26, 2008, 10:15:07 » |
|
Minäkin olen sitä mieltä, että leirintäalueelta varataan mökki, mutta löysin itseni eilen Top Sportista katselemasta alennus makuupusseja. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Taku
|
 |
« Vastaus #7 : Kesäkuu 26, 2008, 12:04:25 » |
|
Ois ihana lähtee mutta töissä tuon viikonlopun  Yritän tänään kysellä jos joku vaihtaisi, mulla olis seur. vkl vapaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sojo
|
 |
« Vastaus #8 : Kesäkuu 26, 2008, 17:50:17 » |
|
voe jummi jammi, toi on meiän muutonjälkeinen viikonloppu ja pakko sillon purkaa laatikoita
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kun se nyt vaan on niin, että oli ihminen elossa tai ei, niin kaikki ihmiset on omanlaisiaan. ( 6 v.)
|
|
|
|
Irina
|
 |
« Vastaus #9 : Kesäkuu 26, 2008, 19:16:03 » |
|
Onnistuisikohan se, että meidän lapset tulisi vähän aikaisemmin paikalle ja äiti vähän myöhemmin? Mulla olisi aamupäivällä yksi varma keikka (kai) ja iltapäivällä toinen ehkä keikka. Eli pääsisin noin 16 aikaan viimeistään paikalle. Jos vain jotenkin saadaan lapset paikalle, niin tottahan se kävisi  . Jos mä kärrään ne aamu kahdeksalta sinne ja käsken odottamaan.  Enköhän minä jotain keksi. Juuri saamani tiedon mukaan minulla onkin tuolloin lapseton vkl, joten keksiminen lie jo keksitty  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Leave me alone - I'm old, blue, rusty and locked
|
|
|
|
granholmen
Vieras
|
 |
« Vastaus #10 : Kesäkuu 26, 2008, 20:02:35 » |
|
Porkkala kutsuu, itse olen lähdössä ellei mitää fm:a satu, poikanen harkitsee tuleeko fiilistelemään menneiden kesien muistoja. Poikanen on muuten ällistyttävän hieno toimimaan lasten kanssa, saa nähdä päästääkö tyttis. Jos päästää, niin siellä on kiva iso kaveri lapsille. Täytyy pistää joku nakki tuolle poikaselle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hyshys
|
 |
« Vastaus #11 : Kesäkuu 26, 2008, 20:26:58 » |
|
Onnistuisikohan se, että meidän lapset tulisi vähän aikaisemmin paikalle ja äiti vähän myöhemmin? Mulla olisi aamupäivällä yksi varma keikka (kai) ja iltapäivällä toinen ehkä keikka. Eli pääsisin noin 16 aikaan viimeistään paikalle. Jos vain jotenkin saadaan lapset paikalle, niin tottahan se kävisi  . Jos mä kärrään ne aamu kahdeksalta sinne ja käsken odottamaan.  Enköhän minä jotain keksi. Juuri saamani tiedon mukaan minulla onkin tuolloin lapseton vkl, joten keksiminen lie jo keksitty  . Helpottaa minua, mutta tättärä ei tykkää. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Citric
|
 |
« Vastaus #12 : Kesäkuu 28, 2008, 19:36:34 » |
|
Mä tulen yksin ja varaan paikan jostain autosta ja teltasta???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You are what you think.
|
|
|
|
Humina
|
 |
« Vastaus #13 : Heinäkuu 10, 2008, 15:32:13 » |
|
Tekisi kyllä mieleni päästä telttailemaan. Päivää aikaisemmin perjantaina voisin saada kyydin tuonne, mutta enpä tiedä... Olisiko se mahdollistakaan, siis voiko tuonne Porkkalanniemelle mennä kuka vaan milloin vaan telttailemaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
martsa
|
 |
« Vastaus #14 : Heinäkuu 10, 2008, 18:28:21 » |
|
Tekisi kyllä mieleni päästä telttailemaan. Päivää aikaisemmin perjantaina voisin saada kyydin tuonne, mutta enpä tiedä... Olisiko se mahdollistakaan, siis voiko tuonne Porkkalanniemelle mennä kuka vaan milloin vaan telttailemaan?
Olettaisin näin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|