Eriparivanhemmat
Syyskuu 08, 2010, 01:15:04 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: www.eriparivanhemmat.net

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy Chat  
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muumit ja suuri tuhotulva 19.-20.7.  (Luettu 3525 kertaa)
Laurenzia
Mode
Poissa Poissa

realistinen idealisti 1180

« : Kesäkuu 25, 2008, 23:54:58 »

EPV järkkää  EPV järkkää  EPV järkkää  EPV järkkää  EPV järkkää  EPV järkkää  EPV järkkää  EPV järkkää  EPV järkkää

19.-20.7.2008

Suuri tuhotulva

Seikkailu Muumien tapaan Kirkkonummen Porkkalanniemellä

Ja niin he meloivat hiljalleen järven toiselle puolelle. Siellä kasvoi tiheässä sananjalkoja,
ja niiden alle Muumimamma teki heille sammaleen pesän jossa nukkua.
Muumipeikko makasi aivan hänen vieressään ja kuunteli, kuinka sammakot lauloivat järvellä.
Yö oli täynnä kolkkoja ja kummallisia ääniä, ja kesti kauan ennen kuin hän vaipui uneen.

Tove Jansson: Muumit ja suuri tuhotulva - lukekaa kirja ennen retkeä.

Lähtö lauantaina klo 12 Porkkalanniemessä parkkipaikalla (kartan eteläisin parkkipaikka)
tai oman aikataulun mukaan kärkeen kävellen ja treffit siellä
Paluu sunnuntaina n klo 15 tai oman tahdin mukaan

Hinta: jäsenille ilmainen, ei-jäseniltä 5/10 euroa hlö/perhe

Majoitus omissa teltoissa omissa makuupusseissa.
Omat eväät + keittimet yms, nuotiopaikat on

Hintaan sisältyy:
seikkailua
pieniä tehtäviä kirjan teemojen mukaan
upeita merellisiä maisemia
mukavaa seuraa

Ilmoittautukaa tähän ketjuun tai Laurenzialle (15.7. mennessä)

Lisätietoja Laurenzialta

Jäseneksi voi ilmoittautua meilitse epv(at)eriparivanhemmat.net kertomalla nimensä, postiosoitteensa (liiton lehden postitusta varten) ja sähköpostiosoitteensa. Paluumeilissä saa jäsennumeron.

Eriparivanhemmat ry on valtakunnallinen netissä toimiva yksin- ja yhteishuoltajayhdistys (YYL ry:n jäsen). EPV on keskittynyt järjestämään yhäreiden perheille vertaistukitoimintaa netissä ja livenä erilaisten tapahtumien muodossa. 

tallennettu

"Laurenzia puhuu rivoja ja on samalla siveä" -Marilyni-

www.laurenzia.vuodatus.net
martsa
Nuijalla kopauttaja
Paikalla Paikalla

« Vastaus #1 : Kesäkuu 26, 2008, 00:01:44 »

Jee! Mä käyn taas kutsumassa facebookilaiset.  Smiley
tallennettu

hyshys
Mode
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Kesäkuu 26, 2008, 00:04:57 »

Onnistuisikohan se, että meidän lapset tulisi vähän aikaisemmin paikalle ja äiti vähän myöhemmin? Mulla olisi aamupäivällä yksi varma keikka (kai) ja iltapäivällä toinen ehkä keikka. Eli pääsisin noin 16 aikaan viimeistään paikalle.
tallennettu

Käypä on kyllin hyvää, täydellisyyden tavoittelu on menestymisen este.
-Timo Rope
Irina
vpj.
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Kesäkuu 26, 2008, 00:09:21 »

Onnistuisikohan se, että meidän lapset tulisi vähän aikaisemmin paikalle ja äiti vähän myöhemmin? Mulla olisi aamupäivällä yksi varma keikka (kai) ja iltapäivällä toinen ehkä keikka. Eli pääsisin noin 16 aikaan viimeistään paikalle.

Jos vain jotenkin saadaan lapset paikalle, niin tottahan se kävisi  Smiley.
tallennettu

Leave me alone - I'm old, blue, rusty and locked
hyshys
Mode
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : Kesäkuu 26, 2008, 00:13:21 »

Jos mä kärrään ne aamu kahdeksalta sinne ja käsken odottamaan.  Roll Eyes Tongue

Enköhän minä jotain keksi.
tallennettu

-Timo Rope
Himpula
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : Kesäkuu 26, 2008, 02:25:49 »

Onpa hienon näköistä!
Nämä kirjallisuustapaamiset kuulostavat aina niin mielenkiintoisilta, mutta minä en kyllä ikinä mihinkään telttailemaan lähde...  Roll Eyes
tallennettu
hyshys
Mode
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : Kesäkuu 26, 2008, 10:15:07 »

Minäkin olen sitä mieltä, että leirintäalueelta varataan mökki, mutta löysin itseni eilen Top Sportista katselemasta alennus makuupusseja.   Shocked
tallennettu

-Timo Rope
Taku
Poissa Poissa

« Vastaus #7 : Kesäkuu 26, 2008, 12:04:25 »

Ois ihana lähtee mutta töissä tuon viikonlopun  Sad Yritän tänään kysellä jos joku vaihtaisi, mulla olis seur. vkl vapaa.
tallennettu
sojo
Poissa Poissa

« Vastaus #8 : Kesäkuu 26, 2008, 17:50:17 »

voe jummi jammi, toi on meiän muutonjälkeinen viikonloppu ja pakko sillon purkaa laatikoita
tallennettu

Kun se nyt vaan on niin, että oli ihminen elossa tai ei, niin kaikki ihmiset on omanlaisiaan. ( 6 v.)
Irina
vpj.
Poissa Poissa

« Vastaus #9 : Kesäkuu 26, 2008, 19:16:03 »

Jos mä kärrään ne aamu kahdeksalta sinne ja käsken odottamaan.  Roll Eyes Tongue

Juuri saamani tiedon mukaan minulla onkin tuolloin lapseton vkl, joten keksiminen lie jo keksitty  Tongue.
tallennettu

Leave me alone - I'm old, blue, rusty and locked
granholmen
Vieras
« Vastaus #10 : Kesäkuu 26, 2008, 20:02:35 »

Porkkala kutsuu, itse olen lähdössä ellei mitää fm:a satu, poikanen harkitsee tuleeko fiilistelemään menneiden kesien muistoja. Poikanen on muuten ällistyttävän hieno toimimaan lasten kanssa, saa nähdä päästääkö tyttis. Jos päästää, niin siellä on kiva iso kaveri lapsille. Täytyy pistää joku nakki tuolle poikaselle.
tallennettu
hyshys
Mode
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : Kesäkuu 26, 2008, 20:26:58 »

Juuri saamani tiedon mukaan minulla onkin tuolloin lapseton vkl, joten keksiminen lie jo keksitty  Tongue.

Helpottaa minua, mutta tättärä ei tykkää.  Roll Eyes
tallennettu

-Timo Rope
Citric
Jalo ristiriita
Poissa Poissa

Replica

« Vastaus #12 : Kesäkuu 28, 2008, 19:36:34 »

Mä tulen yksin ja varaan paikan jostain autosta ja teltasta???
tallennettu

You are what you think.
Humina
Poissa Poissa

« Vastaus #13 : Heinäkuu 10, 2008, 15:32:13 »

Tekisi kyllä mieleni päästä telttailemaan. Päivää aikaisemmin perjantaina voisin saada kyydin tuonne, mutta enpä tiedä... Olisiko se mahdollistakaan, siis voiko tuonne Porkkalanniemelle mennä kuka vaan milloin vaan telttailemaan?
tallennettu
martsa
Nuijalla kopauttaja
Paikalla Paikalla

« Vastaus #14 : Heinäkuu 10, 2008, 18:28:21 »

Tekisi kyllä mieleni päästä telttailemaan. Päivää aikaisemmin perjantaina voisin saada kyydin tuonne, mutta enpä tiedä... Olisiko se mahdollistakaan, siis voiko tuonne Porkkalanniemelle mennä kuka vaan milloin vaan telttailemaan?
Olettaisin näin.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!