|
Marilyni
|
 |
« : Maaliskuu 09, 2008, 16:57:46 » |
|
Valokuva tekee näkyväksi ja vahvistaa! Tule kuvatuksi ja kuvaamaan! 29.(-30.) 3 klo 11/12-> JyväskylässäOnko sinulla itsestäsi kuvaa, joka tuo sinulle hyvän mielen ja saa sinut tuntemaan kauniiksi, iloiseksi- sinuksi? Onko tuo kuva serkun rippijuhlista vuodelta 1986? Tule ottamaan itsestäsi ajantasainen, tunnelmaltaan juuri makuusi sopiva kuva, metsässä, mäellä, kävelykadulla, istumassa, käsiseisonnassa, makaamassa lumihangella, ruusu suussa, nauravana, vakavana, ylpeänä itsestäsi..Kuvaajina ja kohteina toimimme me, osallistujat, vuorotellen. Tapahtuma järjestetään omakustannehintaan, 4 euroa.Hintaan sisältyy kasvissosekeitto, sämpylät ja kuohuviini. Illalla pidämme nyyttärit, jotka ovat avoimet kaikelle kansalle. Ilmoittautuminen Marilynille 24.3. mennessä. 6-8 henkeä mahtuu yöpymään Marilynin luona. Voit tulla jo pe-iltana. Allergisille tiedoksi: kodissamme asuu karvaisia l. 2 gerbiiliä. Ota mukaan kuva/kuvia itsestäsi, joista pidät. Ne palvelevat tutustumista siihen mitä sinä haet ja millaisena näet itsesi. Näin kuvaajan on helpompi ottaa kuvia sinusta. Kuvaussuunnittelua varten avaamme keskusteluosion EPV:n palstalle. Siellä voi pähkäillä yhdessä muiden osallistujien kanssa millaisena ja missä haluat itsesi kuvattavan.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2008, 19:11:08 kirjoittanut Irina »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Laurenzia
|
 |
« Vastaus #1 : Maaliskuu 09, 2008, 17:05:03 » |
|
JEE!
Laurenzia mukana!
Musta otetaan kuva kuningattarena. Nih.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Marilyni
|
 |
« Vastaus #2 : Maaliskuu 09, 2008, 17:48:17 » |
|
Minusta jonain.. Linnanneitona tai jotain. Ja toinen virkanaisena.  Vähänkö oiskin kiva kontrasti, jos linnanneito ois kaupungissa ja virkanainen metsässä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Citric
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : Maaliskuu 11, 2008, 14:33:42 » |
|
Mä luulen että jätän näin julkisesti mainitsematta miten haluaísin tulla kuvatuksi... ..ja julkisesti osallistumatta..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hyshys
|
 |
« Vastaus #4 : Maaliskuu 11, 2008, 20:48:25 » |
|
Mä en ala, ku tää on heti pääsiäisen jälkeen.  Ei riitä resurssit lähteä.  Onneksi tänään tuli viesti, että tulee ihania, kauan kaivattuja vieraita silloin.  Kai tämmöinen järjestetään vielä toisenkin kerran?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Käypä on kyllin hyvää, täydellisyyden tavoittelu on menestymisen este. -Timo Rope
|
|
|
|
Marilyni
|
 |
« Vastaus #5 : Maaliskuu 11, 2008, 21:06:07 » |
|
No juu, jos vain on immeisillä halukkuutta.  Ainakin mä haluaisin kauniita kesäkuvia. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PS
|
 |
« Vastaus #6 : Maaliskuu 25, 2008, 15:08:20 » |
|
No täällä mä nyt vihdoin olen.
Mulla ei ole muuta ajatusta kuvasta kuin eräs parikymppisenä otettu kuva, joka on itse kehitettynä niin tumma, että näyttää sellaiselta vanhanaikaiselta paksupaperiselta valokuvalta. Olen mielestäni siinä "eteerisen" vanhan ajan näyttelijättären näköinen (tai en näköinen mutta tunnelma kuvassa on sellainen).
Voisi päivittää sen kuvan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Freedom´s just another word for nothing left to loose."
|
|
|
|
Laurenzia
|
 |
« Vastaus #7 : Maaliskuu 25, 2008, 15:21:26 » |
|
Tervetuloo!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Marilyni
|
 |
« Vastaus #8 : Maaliskuu 25, 2008, 15:33:10 » |
|
Mulla ei ole muuta ajatusta kuvasta kuin eräs parikymppisenä otettu kuva, joka on itse kehitettynä niin tumma, että näyttää sellaiselta vanhanaikaiselta paksupaperiselta valokuvalta. Olen mielestäni siinä "eteerisen" vanhan ajan näyttelijättären näköinen (tai en näköinen mutta tunnelma kuvassa on sellainen).
Vau, toi kuulostaa aika mahtavalta. Millaisen vaatetuksen olet ajatellut siihen vai haluatko ihan kasvokuvana vain? Tuu suunnittelemaan tonne kuvaussuunnittelu-ketjuun voimauttavan valokuvauksen alle. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PS
|
 |
« Vastaus #9 : Maaliskuu 25, 2008, 15:56:58 » |
|
Vau, toi kuulostaa aika mahtavalta. Millaisen vaatetuksen olet ajatellut siihen vai haluatko ihan kasvokuvana vain? Tuu suunnittelemaan tonne kuvaussuunnittelu-ketjuun voimauttavan valokuvauksen alle.  Mä olen ihan pihalla. Siis mihin? Enkä mä ehdi/jaksa nyt suunnitella. Tämä oli tämän päivän annos tätä. Anteeksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Freedom´s just another word for nothing left to loose."
|
|
|
|
Laurenzia
|
 |
« Vastaus #10 : Maaliskuu 25, 2008, 16:10:54 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Irina
|
 |
« Vastaus #11 : Maaliskuu 25, 2008, 16:11:20 » |
|
Tuu suunnittelemaan tonne kuvaussuunnittelu-ketjuun voimauttavan valokuvauksen alle.  Mä olen ihan pihalla. Siis mihin? Enkä mä ehdi/jaksa nyt suunnitella. Tämä oli tämän päivän annos tätä. Anteeksi. Kukaan ei ollut kertonut mulle, että PS:lle pitää antaa oikeudet... nyt ne on kunnossa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Leave me alone - I'm old, blue, rusty and locked
|
|
|
|
Laurenzia
|
 |
« Vastaus #12 : Maaliskuu 25, 2008, 16:18:11 » |
|
Tuu suunnittelemaan tonne kuvaussuunnittelu-ketjuun voimauttavan valokuvauksen alle.  Mä olen ihan pihalla. Siis mihin? Enkä mä ehdi/jaksa nyt suunnitella. Tämä oli tämän päivän annos tätä. Anteeksi. Kukaan ei ollut kertonut mulle, että PS:lle pitää antaa oikeudet... nyt ne on kunnossa. Mun moka,anteeksi PS ja Irina
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Marilyni
|
 |
« Vastaus #13 : Maaliskuu 25, 2008, 18:54:00 » |
|
Enkä mä ehdi/jaksa nyt suunnitella. Tämä oli tämän päivän annos tätä. Anteeksi.
No elä ny anteeks pyytele, hyvä immeinen. Katoppa kun on helpompi sitten la ottaa niitä kuvia, kun on etukäteen tiijossa a) millaisen taustan haluat ja missä b) millaisen tunnelman c) missä asennoissa tahi roolissa olet kuvissa. Puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|