|
Guenevere
Vieras
|
 |
« : Syyskuu 04, 2007, 22:26:32 » |
|
Jos metsään haluat mennä nyt, niin.... tule Nuuksioon!Lähdetään valloittamaan jälleen Nuuksion erämetsät. Tavataan lauantaina 29.9. porukalla ulkoilun ja grillauksen merkeissä Espoon Nuuksiossa, Haukkalammen luontotuvalla klo 12. Luontotuvalta jatkamme Mustalammen grillikatokselle, jonne on kävelymatkaa noin kilometri. Omat grillattavat ja muut eväät. Suurin osa luikkii varmasti kotiin yöksi, mutta karaistuneimmat voivat harkita yöpymistä Nuuksiossa, joten teltan ja makuupussit saa ottaa mukaan. Ilmoittautumiset tähän ketjuun tai privalla Gueneverelle. Tässä ketjussa voidaan sopia myös kimppakyytejä. Tapahtuma on kaikille avoin - Tervetuloa mukaan, niin lapset kuin aikuisetkin! Saapumisohjeet:AutollaVanhalta Turuntieltä (nyk. Nupurintie) käännytään pohjoiseen Nuuksion tielle ja ajetaan Solvallan ohi. Haukkalammelle ajettaessa käännytään parin kilometrin päässä Solvallasta vasemmalle. Risteyksessä on viitoitus. Julkisilla kulkuneuvoillaHaukkalammelle kertyy kävelymatkaa lähimmältä bussipysäkiltä Haukkalammentien risteyksestä noin 2 km. Lähipysäkille kulkee Espoon keskuksesta lähtevä bussi numero 85(A) (aikataulut.ytv.fi). Espoon keskukseen pääsee muun muassa junalla. Näissä kulkuneuvoissa käyvät pääsääntöisesti seutuliikenteen liput. Lisätietoja
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2007, 07:28:33 kirjoittanut martsa »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Williminttu
|
 |
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2007, 23:12:27 » |
|
Siis... Näitä on ny kaks? Cricket järkkää tuolla eroperheessä reilun viikon päähän, ja EPV sit siitä 2vk päästä? Mua (tai meitä) nyt kiinnostais kumpi vaan, tai miksei kummatkin. Mut kyytiä vailla oltais tässäkin tapauksessa - minä, kohta 12v likka ja 7v poika.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kerrankin unohtaa se kaikki vakava, mitä on huomenna ja v*ttu ikinä Väki paheksuu et noi on pelti kii
HÖH - otan pekonii ! ! !
PMMP
|
|
|
|
Irina
|
 |
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2007, 23:15:58 » |
|
Ku esim. mä en pääse sinä Cricketin päivänä. Ja sitä paitsi tää on toinen paikka. Molempiinkin voi osallistua.
Ja tälle reissulle siis raahaan lapseni - siis minä juoksen perässä. Kuka niistä kasvatti metsähulluja?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Leave me alone - I'm old, blue, rusty and locked
|
|
|
|
Williminttu
|
 |
« Vastaus #3 : Syyskuu 04, 2007, 23:17:03 » |
|
Ihan sama mikä reissu tai vaikka molemmat. KYYTIÄ VAILLA OLLAAN!!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kerrankin unohtaa se kaikki vakava, mitä on huomenna ja v*ttu ikinä Väki paheksuu et noi on pelti kii
HÖH - otan pekonii ! ! !
PMMP
|
|
|
|
Taku
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Syyskuu 05, 2007, 06:43:30 » |
|
Me ollaan tulossa, autossa kaksi paikkaa vapaana.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Williminttu
|
 |
« Vastaus #5 : Syyskuu 05, 2007, 07:58:24 » |
|
Meitä kolme... Kundi on piäni?  samaan vyöhön mun likan kanssa keskelle? (ihan lyhyt matka on, eikös...)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
HÖH - otan pekonii ! ! !
PMMP
|
|
|
|
Taku
Vieras
|
 |
« Vastaus #6 : Syyskuu 05, 2007, 16:19:02 » |
|
Meitä kolme... Kundi on piäni?  samaan vyöhön mun likan kanssa keskelle? (ihan lyhyt matka on, eikös...) Jos ei muilla ole vapaita paikkoja niin eiköhän tuo onnistu...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Guenevere
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Syyskuu 05, 2007, 22:47:58 » |
|
Pääsisinköhän mä vihdoin tällä kertaa lähtemään mukaan. Alustavasti 1 aikuinen ja 0-2 lasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Williminttu
|
 |
« Vastaus #8 : Syyskuu 07, 2007, 11:41:27 » |
|
Eikä likka välttämättä halua edes lähteä. Jos siis tullaan illalla kotio 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
HÖH - otan pekonii ! ! !
PMMP
|
|
|
|
jempuli
|
 |
« Vastaus #9 : Syyskuu 09, 2007, 16:01:36 » |
|
Tää täytyy laittaa ihan kalenteriin ylös siis jos mä en oo muissa riennoissa... Mut kakkua en lupaa tuoda 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tättähäärä ja pyryharakka 
|
|
|
|
Taku
Vieras
|
 |
« Vastaus #10 : Syyskuu 20, 2007, 22:15:56 » |
|
Peruutus, me ei päästäkkään  Lasten koulussa on Kirmyjäispäivä (muuten olisin tehnyt siitä oharin mutta poikaa on pyydettty kaverinsa kanssa esittelemään Käpylän shakki ry.n toimintaa, ja sen mä haluan nähdä  )
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jempuli
|
 |
« Vastaus #11 : Syyskuu 21, 2007, 09:43:34 » |
|
Peruutus täälläkin.. Toi isäntä onkin töissä..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tättähäärä ja pyryharakka 
|
|
|
|
Guenevere
Vieras
|
 |
« Vastaus #12 : Syyskuu 23, 2007, 22:20:15 » |
|
Meillä pojalla on koulupäivä lauantaina...yritän miettiä miten päästäis myös retkeilemään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Irina
|
 |
« Vastaus #13 : Syyskuu 24, 2007, 15:38:03 » |
|
Meillä pojalla on koulupäivä lauantaina...yritän miettiä miten päästäis myös retkeilemään.
Niin myös meillä (pienillä koululaisilla), mut aion hakea lomapäiväksi. Unicef-kävely olisi heillä muuten, kävelkööt siis Nuuksiossa  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Irina
|
 |
« Vastaus #14 : Syyskuu 24, 2007, 19:02:19 » |
|
Jaahas, ja nyt sitten keskimmäinen sai lauantaille synttärikutsun ja haluaa sinne ehdottomasti. Osallistun siis kuopuksen kanssa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2007, 15:44:34 kirjoittanut Irina »
|
tallennettu
|
|
|
|